sobota, 24 sierpnia 2013

Pod Moim Niebem.....

Witajcie moi mili.....

Jak doskonale wiecie, w dniu dzisiejszym bawimy się we Wrocławiu na Twórczym Końcu Lata... Mamy nadzieję, że przynajmniej część z Was odwiedzi nasze stoisko :) A co na nim? 
Oczywiście - NOWOŚCI :)

Przywitajmy wspólnie najnowszą kolekcję "Pod Moim Niebem", sygnowaną mocnymi akcentami barwnymi..... Wśród 10 jednostronnych arkuszy znajdziecie między innymi....

piękne, błyszczące machoniowe drewno....
 
wspaniałą soczystą zieleń...

oraz nostaligczne cegłowkowe arkusze....
 

oraz 7 kolejnych arkuszy - każdy jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy - naprawdę !! :)

Tak kochani.... tak właśnie bywa często pod "Moim Niebem" - jest kolorowo i radośnie, bardzo energetycznie, ale ciepło i już powoli jesiennie :)
Sprawdźcie sami, ponieważ kolekcja ta jest dostępna od dzisiaj w naszym sklepie z obowiązującą nadal Darmową Wysyłką, a na żywo możecie oglądać ją na stoisku we Wrocławiu - zapraszamy !!! :)

 

Oczywiście nie zapominamy o tym, jak chętnie bierzecie udział w naszych zabawach w rozdawanie, i dzisiaj również przygotowaliśmy dla Was taką zabawę - w CANDY !! :)


Zasady:
1) Zostań obserwatorem naszego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu (bannerek na pasku bocznym nie bierze udziału w losowaniu).
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (blog/post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz, a Twoja szansa na wygraną wzrośnie :)
5) Pozostaw komentarz poniżej, wyrażający chęć udziału w zabawie.
6) Candy trwa od dziś (24-07) do 31 sierpnia a wyniki zostaną ogłoszone na naszym blogu dnia 1września.

7) Do zabawy zapraszamy WSZYSTKICH, również tych, mieszkających poza granicami naszego kraju :)
Wylosowani szczęśliwcy otrzymają po jednym pełnym zestawie kolekcji "Pod Moim Niebem"! - jedna osoba wylosowana z bloga, druga z facebooka....
Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami o Candy, ponieważ wszystko będzie na bieżąco sprawdzane :)
Życzymy Wam przemiłego dnia i do zobaczenia we Wrocławiu !! :)))

77 komentarzy:

  1. Widzę, że nikt nie chce być pierwszy :)

    No to otwieram kolejkę :) Papierki naprawdę cudne... Ta zieleń i błękit... Ach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi wpadła w oko ta soczysta zieleń i mahoniowe drewno, dlatego z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, energetyczna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Posta zamieściłam i z numerkiem 5 w kolejce po piękną kolekcję się ustawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kolekcja - dla mnie idealna na kartki świąteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała kolekcja mam nadzieję że siódemka będzie dla mnie szczęśliwa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Pewnie, że chcę :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałej imprezy we Wrocławiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posta zamieściłam,ale to zdjęcie z candy się nie otwiera :-((( Nie wiem czy to się liczy jako post o candy ??? Papiery interesujące ...... bardzo ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Do zobaczenia w moich rękach...chciałoby się napisać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne papierki,chętnie je przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, soczyste - chętnie je pociacham!

    OdpowiedzUsuń
  13. Energiczna kolekcja, może ta 13 przyniesie mi szczęście... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęście się do mnie nie uśmiecha w Candy, ale znów zaryzykuje, a może...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne papiery. Bardzo podobają mi się te arkusze zielone i niebieskie. Są perfekcyjne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj nie mogłam coś dojść do porozumienia z zamieszczaniem postu na blogspocie. Nadrabiam to więc dzisiaj http://olenkaja.blogspot.com/2013/08/pod-moim-niebem.html

      Usuń
  16. Kto by nie chcial takich pieknych papierkow. Soczysta zielen.... mniam.... do schrupania

    OdpowiedzUsuń
  17. Soczyste kolory przyciągają jak magnes! :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne papiery :)

    Jestem francuską i uczę się polskiego. Myślę, że wszystko zrozumiałam :P
    Więc biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo,
    Piszę się na udział w zabawie, mam nadzieje że tym razem się uda...:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopisuję się do kolejki!
    ta zieleń jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, kolekcja fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Również ustawiam się w kolejce, bo papierki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kolekcja:) Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie biorę udział w zabawie ;) wszystkie warunki oczywiście spełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Murki obrośnięte bluszczem już zdobyły moje serce, więc staję w kolejce po te piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te piekne nasycone kolory.Również przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią przygarnę - są bajeczne!

    http://anek73.blox.pl/2013/08/Rozdanie-w-Magicznej-Kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłaby to wielka kolorowa i radosna niespodzianka, gdyby kolekcja trafiła do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne kolory! Również chętnie wezmę udział w zabawie:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne , soczyste kolory.Super kolekcja,

    OdpowiedzUsuń
  31. Również ustawiam się w kolejce...śliczne papierki:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne, pełne radości papiery..

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest soczyście w tej nowej kolekcji. Z chęcią stanę po nie w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudne kolory - zawalczę i ja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dołanczam sie równiez :)mam nadzieje ze wszystko dobrze zrobiłam z tym linkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie i ja się ustawię :) Kolory wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory fantastyczne wręcz soczyste więc ustawiam się i ja w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ale super kolekcja, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po takie cuda nie można nie dołączyć do waszej zabawy :) obserwatorką Waszego blogu już była, fb polubiłam będę pewnie mieć więcej wieści co nowego u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  40. murek i drewno... spełnienie marzeń... :) staję w kolejce i przebieram nogami z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chyba wszystko dobrze zrobiłam od niedawna próbuje:) mam nadzieje, że nic nie pomyliłam:)teraz czekamy....

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo energetyczne papierki - może tym razem mi się uda ;-P

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością dołączę do ogonka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również ustawiam się w kolejce po te śliczne papiery :) Wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna kolekcja, więc nie mogłabym przejść obok niej obojętnie:) Z chęcią zapisuję się do zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/2013/08/candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie zaopiekowałabym się tymi pięknościami :)
    Link w tekście. Nie potrafię podlinkowac samego obrazka w poście.

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja się zapisuję
    Kasia
    sarahid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Dołączam do zabawy :) Niestety likowanie obrazków w poście u mnie nie jest możliwe albo nie wiem jak to zrobić - link pod obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  50. lubie od dawna, i gratuluje kolejnej swietnej kolekcji :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  51. lubie od dawna, i gratuluje kolejnej swietnej kolekcji :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję od dawna, a papierki chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna kolekcja nasycona kolorem.
    Z przyjemnością przyłączę się do wspólnej zabawy - chęć przygarnięcia papierów ogromna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna kolekcja....staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  55. ale piękne te cegółwki z bluszczeeeeem...... normalnie trzymam kciuki za siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczna kolekcja..wzdycham do niej i trzymam kciuki, zeby się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj chętnie stanę w kolejeczce bo bluszczyki urzekają!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne kolory, a ten bluszczyk mnie zauroczył. Może do mnie się szczęście uśmiechnie z okazji okrągłych urodzin... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne te papiery :> Liczę na to, że szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyrażam chęć udziału ;) papierki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. dzięki dołączeniu Madzika do Waszego DT zaczęłam bliżej przyglądać się Waszym papierom i ..... chcę, muszę je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne papiery! Chetnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie się przyłączam do podniebnego candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Zestaw papierków cudny...
    Rozmarzyłam się i w duszy liczę na szczęśliwy traf ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudne papiery, już mam mnóstwo zastosowań dla nich, a szczególnie dla cegiełek :-)

    Liczę, że szczęście się do mnie uśmiechnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze zdążę przyłączyć się do kolejki po ta świetną, wyrazistą kolekcję papierów:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdzie we wrocawiu znajduje sie stoisko, o ktorym mowa?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)