poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Kalendarz zdzierak. Inspiracje - Małgosia

Witam poniedziałkowo, świątecznie. Nie obleję Was, choć jest 'Lany Poniedziałek' i nie oszukam, chociaż to 'Prima  aprillis'. Chciałam za to pokazać pierwszą moją w tym tygodniu inspirację - kalendarz. Wiem że to już początek czwartego miesiąca w roku, ale patrząc na śnieg za oknem, jest zupełnie jak w styczniu :D

Kalendarze tego typu robiłam w zeszłym roku, ten dzisiejszy nieco zmieniłam. Jego przeznaczenie jest "kuchenne", stąd fartuszek :-) Bazę narysowałam i wycięłam sama z tektury modelarskiej.
Użyłam przede wszystkim przepięknych papierków Magicznej Kartki :-) Po raz kolejny udowadniam, że "Malutkie Szczęścia" to uniwersalna kolekcja i nie służy wyłącznie do "dzieciowych" prac. Tutaj wykorzystałam arkusz dodatków do samodzielnego wycięcia. Papierem bazowym jest "Pożegnanie lata 006", który jest kolejnym z moich ulubionych :-) No i nie sposób nie zaznaczyć (i nie zauważyć!) wspaniałych nowości, czyli przepięknych tekturek, które nadają pracy eleganckiego wykończenia. Ja pomalowałam je białą farbą akrylową.





A oto produkty ze sklepu Magicznej Kartki, które wykorzystałam do stworzenia pracy:

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia w te białe dni, dla wszystkich klientów Magicznej Kartki. Małgosia.

13 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)