wtorek, 25 września 2012

Wyzwanie z kolekcją - Niewinność

Witajcie Kochani :)
Dziś mam przyjemność zaprosić was na wyzwanie z kolekcją, którą osobiście lubię najbardziej z całego asortymentu Magicznej Kartki. Ta kolekcja to Niewinność :) Jest piękna, obszerna, w przeróżnych wariantach kolorystycznych.. Każdy znajdzie coś dla siebie!

Zasady jak zwykle przy wyzwaniu z kolekcją to..

  1. W pracy choć raz musi zostać użyty papier z kolekcji Niewinność. Dopuszczalne jest użycie dodatkowo innych papierów, ale papiery z kolekcji Niewinność muszą się pojawić.
  2. Praca może mieć dowolną formę, tj kartka, LO, pudełko, ramka, zakładka czy cokolwiek przyjdzie wam do głowy :)
  3. Prace należy zgłaszać za pośrednictwem narzędzia umieszczonego u dołu postu, do 10.10.2012 godz 23:59:59 :)

Uwaga: Prace muszą być nowe, nie publikowane przed ogłoszeniem wyzwania. 
Każda osoba może zgłosić dowolną ilość prac :)
Wśród biorących udział w wyzwaniu, zostanie rozlosowana nagroda w postaci bonu o wartości 25 zł do wykorzystania w sklepie Magiczna Kartka!





Tulipanka
Stworzyła prześliczny i delikatny komplet ślubny.





Użyte papiery

ShoKa
Wyczarowała niesamowicie lekką karteczkę ślubną.






Użyte papiery:

Artisant
Stworzyła prostą a zarazem przeuroczą kartkę.






Użyte papiery:

ArtIs
Iza stworzyła niesamowitą kartkę świąteczną używając niebieskiej Niewinności.

 Użyte papiery:

GosiaK
Ja natomiast stosując chodzące za mną ostatnio wzorki trójkątne, stworzyłam kartkę ślubną :)


Użyte papiery:

Zapraszamy do wzięcia udziału w wyzwaniu! Przypominamy o trwającej zabawie z oryginalną paletą kolorystyczną!

4 komentarze:

  1. oooo siadam do cięcia... baaardzo lubię tą kolekcję.. :)

    super prace dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tę kolekcję pokochałam podczas robienia albumów dla dzieci :-) jest taka delikatna i romantyczna... Piękne prace z niej wyczarowałyście! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie stałam sie szczęśliwa posiadaczką tych papierków więc siadam i tnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE TRAFIŁAM NA WASZ BLOG. PAPIERY MACIE NAJCUDOWNIEJSZE JAKIE KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁAM. KARTKI WYKONANE PRZEZ DT.... BRAK MI SŁÓW, SĄ PRZECUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)